La Biblioteca de la Universidad de Oviedo (BUO) es un servicio que agrupa todos los fondos bibliográficos, documentales y audiovisuales de la Universidad de Oviedo y cuyo personal especializado se encarga de facilitar el acceso a la información científica necesaria para el desarrollo de la investigación, de contribuir a la realización de la actividad docente y de favorecer la práctica del estudio de la comunidad universitaria.
La BUO está formada por los servicios centrales de la Biblioteca y las bibliotecas repartidas por los diferentes Campus de la Universidad.
Enllaces rápidos
- Acuerdos Transformativos para publicar en Open Access
- Difunde Uniovi - Blog del Repositorio de la Universidad de Oviedo
- Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo (RUO)
- Portal de la Investigación de la Universidad de Oviedo
- Bases de datos y plataformas
- Consulta y renovación de tus préstamos (Más información)
- Orden de compra
- Préstamo interbibliotecario
- Noticias y novedades
- Dialnet
Ayuda para buscar
La Biblioteca
Los orixes de la Biblioteca Universitaria remóntense al entamu de les actividaes académiques de la Universidá d'Uviéu en 1608. Dende esos alloñaos tiempos, el centru docente debió de cuntar colos llibros y documentos necesarios pal desenvolvimientu de les sos actividaes. Sicasí, son pocos los datos que se conocen de la Biblioteca nesta dómina, anque puede suponese que tuvo una humilde entidá. La primer etapa de rellumanza de la Biblioteca empecípiase na segunda metá del sieglu XVIII. Campumanes, ministru de Carlos III, foi el que más s'esforció pa dotar a la Universidá d'una biblioteca rico y moderno, propósitu que se algamar per mediu del legáu del brigadier uvieín Lorenzo Solís, primitivamente destináu a los xesuites d'Uviéu, al que se xunieron aportaciones de la Xunta Xeneral de Principáu y de la mesma Universidá.
La Guerra d'Independencia y la posterior reacción absolutista supunxeron un duru golpe pa la Universidá y pa la Biblioteca. El centru bibliográficu universitariu namá se recuperó a partir de la Desamortización, que supunxo la incorporación de notables fondos procedentes de diversos monesterios asturianos. La Biblioteca Universitaria foi declarada tamién Provincial dende 1838. Una nueva etapa de rellumanza, caracterizada polos esfuerzu pa modernizar y dotar bibliográficamente a la Biblioteca, se incia nel postreru cuartu del sieglu XIX. Destaca nesta dómina la nacencia de la rica Biblioteca especial de la Facultá de Derechu, al amparu d'un decretu de 1877, y de una Sección Popular en 1918. D'esta miente, nos años 30 d'esti sieglu, la Biblioteca convirtiérase n'unu de los primeros centros bibliográficos universitarios de la nación.
Esta escelente Biblioteca resultó totalmente destruyida polos sucesu revolucionarios que socedieron n'Asturies n'ochobre de 1934. Darréu dempués d'esta fecha empecipió la reconstrucción de la Biblioteca, na que xugó un destacáu papel l'Asociación d'Antiguos Alumnos y Amigos de la Universidá. Recibiéronse numberosos donativos y realizáronse importantes compres. La reconstrucción de la Biblioteca, rematada a mediaos de los años cuarenta foi acompañada, yá a finales de la década siguiente, de la dispersión de fondos bibliográficos que siguió a la creación de nuevos centros universitarios, etapa que güei foi superada n'ares de la centralización de los servicios bibliotecarios de la Universidá.