Trabajamos para ofrecer el mejor servicio a la comunidad universitaria.
Enllaces rápidos
- Orden de compra
- Consulta y renovación de tus préstamos (Más información)
- Portal de la investigación de la Universidad de Oviedo
- Difunde Uniovi - Blog del Repositorio de la Universidad de Oviedo
- WoS - Web of Science
- Noticias y novedades
- Cómo hago
- Carta de servicios
- Producción científica
- Revistas electrónicas
- Dialnet
Ayuda para buscar
Compromiso de calidad
EL NUESU COMPROMISU COLOS USUARIOS
- Ufiertar un horariu d'apertura siguíu de 9 a 20,30 hores (para mayor información veanse los horarios de cada Biblioteca na páxina Web de la BUO: http://buo.uniovi.es/)
- Dar respuesta a la demanda sobre los nuesos servicios nun tiempu máximu de 48 h. Si non pudiera satisfaese la demanda, comprometemos a empobinar al usuariu alrodiu d'otros organismos o servicios onde llograr respuesta.
- Apurrir nel plazu más curtiu posible cualquier documentu que s'atope n'otra biblioteca de la Universidá d'Uviéu o n'otres biblioteques, españoles o estranxeres.
- Facilitar el préstamu y la reserva de los materiales señalaos nel Reglamentu de la BUO.
- Ufiertar cursos de formación básicos y especializaos sobre l'usu de los recursos d'información y los servicios bibliotecarios.
- Adquirir la bibliografía básica encamentada nes guíes docentes y actualizala cada cursu.
- Desenvolver y xestionar la colección pa facilitar los llabores d'estudiu, docentes ya investigadores.
- Disponer de rede Wifi en toles dependencies bibliotecaries.
- Apurrir accesu remotu a alumnos y docentes pa facilitar la consulta de los nuesos recursos.
- Emprestar ordenadores portátiles pa trabayos individuales o en grupu.
QUEXES Y SUXERENCIES
Los sos encamientos son imprescindibles p'ameyorar los nuesos servicios. Puede faeles llegar al traviés la dirección de corréu electrónicu: biblio@uniovi.es
Esisten buzones de suxerencies en toos los centros de la Biblioteca.
La Biblioteca va espublizar dacuando les quexes o suxerencies recibíes que significaren una meyora pa la institución.
INDICADORES CALIDABLE
La BUO estableció indicadores pa midir la calidá de los servicios bibliotecarios. Ente ellos tán:
- El grau de prestu de los usuarios pente medies de la realización d'encuestes.
- El porcentaxe de demandes satisfeches de manera inmediata, nun plazu inferior a 48 hores y nun plazu inferior a 15 díes.
- El númberu de quexes y suxerencies recibíes añalmente y les meyores motivaes por elles.