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Biblioteca de la Universidad de Oviedo

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Compromiso de calidad

Trabajamos para ofrecer el mejor servicio a la comunidad universitaria.

EL NUESU COMPROMISU COLOS USUARIOS

  • Ufiertar un horariu d'apertura siguíu de 9 a 20,30 hores (para mayor información veanse los horarios de cada Biblioteca na páxina Web de la BUO: http://buo.uniovi.es/)
  • Dar respuesta a la demanda sobre los nuesos servicios nun tiempu máximu de 48 h. Si non pudiera satisfaese la demanda, comprometemos a empobinar al usuariu alrodiu d'otros organismos o servicios onde llograr respuesta.
  • Apurrir nel plazu más curtiu posible cualquier documentu que s'atope n'otra biblioteca de la Universidá d'Uviéu o n'otres biblioteques, españoles o estranxeres.
  • Facilitar el préstamu y la reserva de los materiales señalaos nel Reglamentu de la BUO.
  • Ufiertar cursos de formación básicos y especializaos sobre l'usu de los recursos d'información y los servicios bibliotecarios.
  • Adquirir la bibliografía básica encamentada nes guíes docentes y actualizala cada cursu.
  • Desenvolver y xestionar la colección pa facilitar los llabores d'estudiu, docentes ya investigadores.
  • Disponer de rede Wifi en toles dependencies bibliotecaries.
  • Apurrir accesu remotu a alumnos y docentes pa facilitar la consulta de los nuesos recursos.
  • Emprestar ordenadores portátiles pa trabayos individuales o en grupu.

QUEXES Y SUXERENCIES

Los sos encamientos son imprescindibles p'ameyorar los nuesos servicios. Puede faeles llegar al traviés la dirección de corréu electrónicu: biblio@uniovi.es
Esisten buzones de suxerencies en toos los centros de la Biblioteca.
La Biblioteca va espublizar dacuando les quexes o suxerencies recibíes que significaren una meyora pa la institución.

INDICADORES CALIDABLE

La BUO estableció indicadores pa midir la calidá de los servicios bibliotecarios. Ente ellos tán:

  • El grau de prestu de los usuarios pente medies de la realización d'encuestes.
  • El porcentaxe de demandes satisfeches de manera inmediata, nun plazu inferior a 48 hores y nun plazu inferior a 15 díes.
  • El númberu de quexes y suxerencies recibíes añalmente y les meyores motivaes por elles.